13 Ekim 2010 Çarşamba

80lerde 90larda Çocuk Olmak


Ehi, yine ben :D ve muhteşem bir program daha! Ben bu hafta baya bi' coştum, evet. Ama bu yayın için YARDIMa ihtiyacım var! Her ne kadar çizgi film müziklerini içeren bir arşivim olsa da, bu yayında o yılların dizilerinden ve akıla kalmış filmlerinden de müzikler çalmak istiyorum. O bakımdan her türlü öneriye ve yardıma açığım!

Yayın 16 Ekim C.tesi gecesi saat 22:30 ile 23:00 civarında başlayacak (eğer kafama meteor falan düşmezse).

Önerileri ve yardımları bekliyorum! Daha iyi bir yayın için eeeeel eleeeeee~~!! :P


p.s.: fonda biberler mi uçuşuyor bana mı öyle geldi? o_O"

6 yorum:

  1. Biber değil onlar!!
    Onlar Mexi-Cornlar! Mr. Tako'nun dans eden kaçak Meksikalı kurnaz mısırları!

    YanıtlaSil
  2. <.<"

    Peki. Ben onların sombrero giyen acı soslu mısır koçanları olduğunu sanıyordum.

    YanıtlaSil
  3. ...belki olabilirler.

    Şimdi, düşündüm de... ben hiç görmedim onları.

    YanıtlaSil
  4. Delusionmaker dan program için bazı isteklerimiz olabilir mi acaba?
    Clementine kesin olmalı mesela.
    limp bizkit - mission impossible
    chris cornel - you know my name (james bond)ilk aklıma gelenler.
    Bu arada Tako'nun programı şerefine bugün havada uçuşan biberler harika olmuş Mr. Cyrqus Freeack, Tako'nun Şili sevgisini bildiğimden istek parçası olarak Red Hot Chili Peppers - Califarnication (live, Tako, sen hangi versiyon olduğunu biliyorsun).

    YanıtlaSil
  5. Ben Tako'nun buraları okuduğundan şüpheliyim :D

    Bakalım, Clementine var, James Bond arşivini daha kontrol etmedim. Limp Bizkit - Mission Impossible, bunu da bulmaya çalışırım.

    Cillop 600+ harici hdd vardı kullanmaya kıyamadığım, açılışını yaptım az önce sırf bu yayının arşivi için :D ne bilgisayar ne de diğer harici hdd dayanmadı!

    YanıtlaSil