11 Ekim 2010 Pazartesi

ANKET: "Ben çok sevdim bunu?!!"

Bugüne kadar yapılmış özel yayınlardan en çok beğendiğiniz hangisi?

View Results
Create a Blog Poll


Lütfen, bir zahmet, parmaklarınızın ucunu o küplere benzer üzerlerinde harfler bulunan aletin üzerinde gezdirin. Ve benim biricik birtanecik ucubeciklerim için güzel bir çift laf edin, yorum yapın, öneri sunun.

Böylece kendilerini geliştirebilirler değil mi? Görüyor musunuz, üsüntümden konuşamıyorum bile? Nerde o muhteşem ruh halim nerde bu satırlar, sözcükler. Çok, çok kederliyim, ah bilseniz.

Bir de, bir de, birileri kimileri, Özel Yayın haklarını ne zaman alacak şu Delüzyon İmalatçısının elinden? Yakında radyoyu da ele geçirecek... Hatta sirki ve hastaneyi bile! Ve de zihinleri! Belki geçirdi bile? Bunlar benim düşüncelerim mi bilemedim şimdi... benim olsalardı bilirdim? Bilmediğime göre
DEĞİLLER!!!
Hayııır?!!!
Aklımı ele geçirmiiiş!!



2 yorum: