22 Ekim 2010 Cuma

Delüzyon Hanımdan İlandır

Damdan düşercesine gelişen bazı (aslında o kadar da damdan düşmedi, bariz bariz geliyorum ben demişti ama... neyse ya) nedenlerden ötürü bir süre bilgisayarsız kalacağım bu nedenle nete de giremeyeceğim. Eh, bu ikisinin toplamı da benim bir süre yayın yapamayacağıma eşit oluyor. Ne zaman dönebilirim emin değilim ama Kasım'ın 5'inde Misstress Shade ile ortak bir yayın planlamıştık. Bir şekilde o gün gelmeye çalışacağım, gelemezsem de Rose'a güzel bir Guy Fawkes Gecesi diliyorum.

Lütfen birileri o günün sabahı ya da gün içi için bize yaraşır bir Art Tatum etkinliği düzenlesin.

Radyo sizlere emanet ucube sirkinin kaçık sakinleri. Umarım döndüğümde burayı şimdikinden daha iyi halde bulurum. Dinlemeye gelenlere deli gömleği giydirip paketleyip bir köşeye koyup sonsuza dek bizi dinlemek zorunda bırakmayı ihmal etmeyin.


Hepinizi öptüm sanıyorsunuz ama aslında yanılıyorsunuz onlar Jessica Rabbit'in uçan kırmızı dolgun dudaklarına benzyen delüzyonlardı sadece, ne öpçem lan sizi, nıhahahhah.



ps. belki bir ihtimal, eğer fırsat imkan bilgisayar net bulabilirsem Misstress Shade'in Samhain Özel Programı'na katılmak temennisi gibi bir şeylerdeyim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder